Hang-aut Leeuwarden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Interview

2 plaatsers

Ga naar beneden

Interview Empty Interview

Bericht van Naraysca wo okt 29, 2008 1:24 am

Hallo allemaal,

Ik heb een verzoek van Tietie Visser gekregen om in kader van haar eindproject mensen met een stoornis in het autistisch spectrum te mogen interviewen.
Ze heeft deze onderwerp gekozen omdat haar zus ook een stoornis in het autistisch spectrum heeft.

Haar vraag:
"Voor de scriptie moet ik een onderzoek doen. Hiervoor wil ik o.a. mensen met een autistische stoornis interviewen over hun ervaringen en wensen m.b.t. werk."

Zijn er mensen die dit leuk lijken en een interview met Tietie willen?
Ik heb haar beloofd dat ik het zou rond mailen. Dus bij deze.

Zou iedereen aub willen reageren. Dan kan ik haar namelijk een antwoord geven!

Groetjes Naraysca Cecilia
Naraysca
Naraysca
Team soos

Vrouw
Aantal berichten : 50
Leeftijd : 46
Woonplaats : Leeuwarden
Humeur : Altijd vrolijk
Registration date : 14-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview Empty Re: Interview

Bericht van Geertsma zo nov 02, 2008 9:25 pm

Ik zou graag wel het een en ander willen vertellen m.b.t. werk maar ik kan niet aangeven waarom het allemaal is misgegaan. Ik heb wel de behoefte om er over te praten maar ik krijg vaak alleen maar kommentaar. Van je moet harder werken, omgang gaat niet, je moet je meer aanpassen, dat is nu nouw eenmaal zo, je hoort anderen wel over je praten hoe je voldoet terwijl ze dat niet tegen mij doen. Enerzijds wordt de werkervaringsplaats verlengt met de suggestie dat het een betaalde baan wordt en anderzijds als het dat weer afgelopen is worden je van die algehele adviesen meegegeven die je zelf ook wel kan bedenken terwijl je juist al weer het zoveelste traject ben aangegagaan om te weten hoe het verder moet en dan wordt er tegen mij op met een geirriteerde stem tegen mij gezegt WE GAAN NU HIER NIET WEER OVER PRATEN.Mijn vraag is waarom je enerzijds je van alles moet vertellen bij een sollicitatie gesprek terwijl als het werk na verloop van tijd is afgelopen men de reden niet hoeft te vertellen waarom ik daar weg moet, alsof ik een krimineel zou zijn met zoon gevoel ga je er daar weg.

Geertsma
Lid

Aantal berichten : 53
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview Empty Re: Interview

Bericht van Geertsma zo nov 02, 2008 9:29 pm

Kan mij daar iemand een andwoord op geven. Ik heb hierom al eerder om gevraagd zo menige maal?

Geertsma
Lid

Aantal berichten : 53
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Interview Empty Re: Interview

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum