Hang-aut Leeuwarden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe website!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe website! Empty Nieuwe website!

Bericht van Aisha zo aug 02, 2009 4:08 pm

Zoals jullie misschien gemerkt hebben, zijn we bij Hangaut hard bezig om de nieuwe website werkende te krijgen... helaas liep dit "enige" vertraging op wegens persoonlijke omstandigheden en technische mankementjes, maar het is eindelijk zover! We zijn nog bezig met alle oude en nieuwe informatie overzetten, ook wat betreft de activiteiten voor het nieuwe seizoen (vanaf 21 augustus beginnen we weer!) en nieuwe vrijwilligers, dus niet schrikken als er af en toe dingen veranderen terwijl je de site bezoekt...

Voor degenen die mij overigens nog niet kennen (aangezien dit de eerste keer is dat ik me hier op 't forum laat horen) - ik ben Aisha, sinds begin dit jaar aangeschoven bij het jullie bekende soosteam en vrij makkelijk herkenbaar als "dat Chinese meisje". Smile Aangezien Debbie ons helaas heeft verlaten na het afgelopen seizoen, heb ik mij ook opgegeven als vervangend beheerder van de website. Jammer genoeg kan ik niet met alle eer strijken, mijn lieve vriend is degene die zich bemoeit met het ontwerp en technische deel van de site - maar voor alle vragen en opmerkingen rondom de website kan je wel bij mij terecht!

Het plan is trouwens om een nieuw forum op de website zelf (dus niet meer bij actieforum.com) aan te maken, zodat alles mooi op één duidelijke plek te vinden is. Helaas betekent dat wel dat iedereen zich opnieuw zal moeten registreren, maar dat kost niet heel veel moeite! Zover is het momenteel nog niet, maar ik laat zo snel mogelijk weten wanneer deze wel online is zodat jullie met ons mee kunnen verhuizen.

Ook zal het weer mogelijk zijn om jullie foto's van de soosactiviteiten met ons te delen - instructies van hoe en wat volgen!

Tot snel!
Aisha
Aisha
Lid

Vrouw
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 39
Woonplaats : Leeuwarden
Registration date : 02-08-09

http://www.hangaut-leeuwarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe website! Empty Re: Nieuwe website!

Bericht van autipower do aug 06, 2009 4:34 pm

Ziet er goed uit Nieuwe website! 58653

autipower
Niew lid

Aantal berichten : 10
Registration date : 03-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe website! Empty Re: Nieuwe website!

Bericht van Aisha do aug 06, 2009 4:49 pm

Dank je wel! Smile

Trouwens, misschien was jullie dat al opgevallen, maar we hebben wat moeite met de foto's werkende te krijgen... we hadden een mooi systeem bedacht, maar die blijkt nu niet te willen werken. We zijn op zoek naar een alternatief dat net zo gemakkelijk in gebruik is, maar even wachten dus!
Aisha
Aisha
Lid

Vrouw
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 39
Woonplaats : Leeuwarden
Registration date : 02-08-09

http://www.hangaut-leeuwarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe website! Empty Re: Nieuwe website!

Bericht van autipower do aug 06, 2009 4:50 pm

Is goed, succes gewenst!!

autipower
Niew lid

Aantal berichten : 10
Registration date : 03-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe website! Empty Re: Nieuwe website!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum