Hang-aut Leeuwarden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

+6
Inge
Naraysca
WarsaW
Geertsma
lampje
Debbie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van Gast di mei 06, 2008 11:42 pm

Ik had misschien de film BenX kunnen regelen, maar daar ben ik een beetje laat mee Shocked
Ik zou hem nog voor vrijdag kunnen aanschaffen, maar ik weet niet of ik de film daar goed genoeg voor vind.......
Maar ik zie ook veel andere goede film opties, alhoewel ik toch ook nieuwschierig ben naar BenX....ben dus nog een beetje in dubio.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Plan van aanpak m.b.t filmavond!!

Bericht van Inge wo mei 07, 2008 10:26 pm

Hallo iedereen!

Na lang overwegen hoe we een keuze moeten maken uit de vele films die zijn aangedragen hebben we nu en voorstel voor jullie. Wij hebben 2 films uitgekozen waarvan we denken die wel geschikt zullen zijn voor alle bezoekers en die de meeste mensen ook aan zullen spreken. Namelijk de films:

Life of David Gale (De film volgt Dr. David Gale (Kevin Spacey), professor aan de Universiteit van Texas. Gale, een fanatiek tegenstander van de doodstraf, wordt onterecht veroordeeld wegens verkrachting en moord op een mede-activist. Journaliste Bitsey Bloom (Kate Winslet) probeert het verhaal achter de misdaad van Gale te achterhale) Deze film duurt 130 minuten

&

Lost In Translation is een zeer sfeervolle film die gaat over Bob en Charlotte. Bob Harris (Bill Murray) is een beroemd acteur die in Tokio is voor de promotie van een whisky-merk. Hij snapt helemaal niets van de Japanse taal en cultuur en voelt zich een volkomen vreemdeling. Bovendien kan ie niet slapen. Charlotte (Scarlett Johansson) is getrouwd met John, een fotograaf. Hij fotografeert bands en is in Tokio voor z'n werk en Charlotte verveelt zich er. Bovendien kan ze niet slapen. Op een avond komen de twee elkaar tegen in de bar van het hotel en ontstaat er een diepe vriendschap. Beiden zijn sleutelfiguren in de keerpunten van elkaars levens. Deze film duurt 102 minuten.


De film lost in translation lijkt ons het meest geschikt omdat deze film maar 102 minuten duurt zo hebben we nog tijd voor een pauze en kunnen we na de film eventueel nog na kletsen. Tijdens de pauze is de bar natuurlijk open!!

Bij binnenkomst zal zoals gewoonlijk koffie aangeboden worden en voor in de pauze hebben we popcorn en m&m's aangeschaft! (voor degene die dit niet lusten, er is bij de bar ook chips etc. verkrijgbaar)

We hopen dat jullie je in deze 2 films kunnen vinden, zo niet dan horen we dat natuurlijk graag!

Tot vrijdag!! 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 285667
Inge
Inge
Team soos

Vrouw
Aantal berichten : 14
Leeftijd : 37
Woonplaats : Leeuwarden
Humeur : Vrolijk!
Registration date : 19-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van Mark do mei 08, 2008 12:39 pm

Ja, 'Lost in translation' lijkt mij van deze twee ook het meest interessant. Betekent dit dat ik 'As it is in heaven' niet mee hoef te nemen?

Mark
Lid

Man
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Registration date : 21-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van WarsaW do mei 08, 2008 1:33 pm

Oh, dat maakt het voor mij gemakkelijk, want dan hoef ik maar één DVD mee te nemen, in plaats van een tjokvolle tas Wink! Ik voel me ergens wel een beetje vereerd dat één van de films die ik aan heb gedragen een nominatie heeft behaald Very Happy!

Anyway, ik neem 'm mee. Ik heb er zin in! Tot morgen!
WarsaW
WarsaW
Lid

Man
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 29-01-08

http://nochnoidozor.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van Debbie do mei 08, 2008 3:24 pm

Een keuze uit 3 kan natuurlijk ook, ik ben zelf namelijk ook wel erg nieuwsgierig naar as it is in heaven en heb niet zoveel met geweldadige films! Als jullie akkoord gaan dan doen we dus een keuze uit drie films.

Life of David Gale - soosteam
Lost In Translation - Flip
As it is in Heaven - Mark

Dan bepalen we morgen via een democratische stemming welke film het uiteindelijk wordt!

PS: As it is in heaven en de relatie met autisme: Ik denk dat dit gebaseerd is op de preoccupatie die de man heeft met zijn muziek en later tot ontdekking komt dat zijn carriere een vlucht was. Mijn inziens is het ook een spirituele film omdat het laat zien wat werkelijk belangrijk is in het leven, en vaak blijkt een carriere dat niet te zijn.
Debbie
Debbie
Beheerder

Vrouw
Aantal berichten : 51
Leeftijd : 39
Woonplaats : Sneek
Humeur : Werk bij stichting SLAK, hobby's: Tekenen, schilderen, lezen.
Over mij: : Scheppende geest
Registration date : 13-12-07

http://hoofdruimte.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van Mark do mei 08, 2008 6:05 pm

Prima, dan neem ik 'As it is in heaven' alsnog mee en dan zien we wel welke film de meeste stemmen krijgt van bovenstaande 3 films.

Mark
Lid

Man
Aantal berichten : 32
Leeftijd : 51
Registration date : 21-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van Monique ma mei 12, 2008 4:38 pm

Ik heb Ben X (DVD) aangeschaft.

Misschien leuk om bij voldoende belangstelling hiervoor deze film alsnog een keer tijdens een soos-avond te bekijken?

Monique
Niew lid

Vrouw
Aantal berichten : 15
Leeftijd : 41
Registration date : 09-01-08

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van WarsaW di mei 13, 2008 12:03 am

You sure have MY vote!
WarsaW
WarsaW
Lid

Man
Aantal berichten : 38
Leeftijd : 37
Woonplaats : Drachten
Registration date : 29-01-08

http://nochnoidozor.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond" - Pagina 2 Empty Re: 9 mei ~ Binnenactiviteit "Filmavond"

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum