Hang-aut Leeuwarden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belangrijke informatie over de soosavonden

3 plaatsers

Ga naar beneden

Belangrijke informatie over de soosavonden Empty Belangrijke informatie over de soosavonden

Bericht van Debbie do dec 13, 2007 6:16 pm

De soos wordt 2 keer per maand gehouden van 19:30 tot 22:00.
Daarbij wisselen we af tussen binnen- en buitenactiviteiten.

De binnenactiviteiten worden gehouden in het wijkgebouw "De Vluchtheuvel"
Adres "de Vluchtheuvel":
Van Loonstraat 130
8932AV Leeuwarden

De buitenactiviteiten zijn op verschillende plaatsen. Om te weten welke activiteiten op de planning staan kan je op de website kijken of onder activiteiten op dit forum.

Bezoekers die met het openbaar vervoer komen kunnen door onze vrijwilligers opgehaald worden van het station.
Voor aanmeldingen of informatie kun je mailen naar: hangaut-leeuwarden@live.nl

Tot slot aan onze bezoekers. Heb je ideeen voor activiteiten? Denk met ons mee en laat het ons weten!
Ook zouden we het leuk vinden als jullie fotocamera's meenamen op de soosavond. Deze foto's kunnen we dan op het forum zetten.

Wij wensen iedereen veel plezier op Hang-aut!
Debbie
Debbie
Beheerder

Vrouw
Aantal berichten : 51
Leeftijd : 39
Woonplaats : Sneek
Humeur : Werk bij stichting SLAK, hobby's: Tekenen, schilderen, lezen.
Over mij: : Scheppende geest
Registration date : 13-12-07

http://hoofdruimte.web-log.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Belangrijke informatie over de soosavonden Empty Re: Belangrijke informatie over de soosavonden

Bericht van Aisha zo maa 14, 2010 7:40 pm

Graag zou ik iedereen erop willen wijzen dat aanmeldingen voor de soosavonden altijd per e-mail naar hangaut-leeuwarden@live.nl gestuurd moeten worden! Dit e-mail adres staat ook altijd in de uitnodiging voor elke activiteit aangegeven, met verzoek je daar op te geven.

Dit forum wordt namelijk minder vaak door onze teamleden bekeken. Mailtjes naar bovenstaand centrale e-mail adres zijn veel makkelijker voor ons om bij te houden, deze wordt regelmatig door iemand van ons bekeken. Zo gaan er geen aanmeldingen verloren en weten wij op wie we moeten rekenen, met name wanneer we voor buitenactiviteiten afspreken op een centraal punt (vaak het station Leeuwarden) vanwaar wij verder reizen naar de plek van de activiteit.

Als iemand zich alsnog per ongeluk via het forum opgeeft, zal ik of een van de anderen altijd proberen dit door te geven naar de centrale e-mail, maar je loopt dan kans dat wij dit niet opmerken en de aanmelding missen!
Aisha
Aisha
Lid

Vrouw
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 39
Woonplaats : Leeuwarden
Registration date : 02-08-09

http://www.hangaut-leeuwarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Belangrijke informatie over de soosavonden Empty Re: Belangrijke informatie over de soosavonden

Bericht van Geertsma wo sep 01, 2010 12:23 pm

Misschien ga ik wel naar de barbecue in Wommels maar dan kom ik met eigen vervoer?

Geertsma
Lid

Aantal berichten : 53
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belangrijke informatie over de soosavonden Empty Re: Belangrijke informatie over de soosavonden

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum