Hang-aut Leeuwarden
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties Empty Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties

Bericht van Aisha ma maa 08, 2010 5:07 pm

Locatie: Wijkgebouw “De Vluchtheuvel” (soos)
Van Loonstraat 130
8932 AV Leeuwarden

(zie kaart)

Tijd: 19:30 – 22:00

Begeleiders: Tineke, Jolanda, Yvonne

Eigen bijdrage: €5

Hallo allemaal,

Op vrijdagavond 12 maart organiseren wij de thema avond “vriendschap en relaties”.
Er wordt een power point presentatie gegeven over dit thema met daarin verschillende werk- en spelvormen. Enkele onderwerpen die in deze avond vooral naar voor komen zijn: non- verbale communicatie, betekenis van vriendschap en het maken van contact.

De avond is vooral ingericht om ideeën met elkaar uit te wisselen en ervaringen te delen maar voel je niet verplicht.

Wij hopen op je komst! Geef je voor 10 maart op hangaut-leeuwarden@live.nl. De eigen bijdrage voor deze avond is € 5,-

Groetjes,

Het soosteam


Vriendschap is
Vriendschap is:
geven en delen
Vriendschap is:
vermaken en niet vervelen

Vriendschap is:
leerzaam
Vriendschap is:
samen door het leven gaan

Vriendschap is:
warm en niet koud
Vriendschap is:
heel toevertrouwd
Aisha
Aisha
Lid

Vrouw
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 39
Woonplaats : Leeuwarden
Registration date : 02-08-09

http://www.hangaut-leeuwarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties Empty Re: Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties

Bericht van Geertsma do maa 11, 2010 10:47 pm

Vriendschap is geven en nemen?

Geertsma
Lid

Aantal berichten : 53
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties Empty Re: Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties

Bericht van Geertsma do maa 11, 2010 10:49 pm

Hierbij geef ik mij op voor Vriendschap en Relaties?

Geertsma
Lid

Aantal berichten : 53
Registration date : 12-02-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties Empty Re: Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties

Bericht van Aisha vr maa 12, 2010 12:23 am

Hartstikke leuk dat je komt, Geertsma! Voor de goede orde heb ik het ook doorgegeven aan de centrale Hangaut e-mail (hangaut-leeuwarden@live.nl), ik weet niet of je dat al gedaan had.

Graag wil ik de rest van jullie verzoeken om zoals aangegeven je altijd (zeker voor buitenactiviteiten, nu niet het geval) op te geven via dat e-mail adres. Deze wordt namelijk toch vaker bekeken dan het forum en dan weten we zeker dat er geen opgaves verloren gaan!
Aisha
Aisha
Lid

Vrouw
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 39
Woonplaats : Leeuwarden
Registration date : 02-08-09

http://www.hangaut-leeuwarden.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties Empty Re: Vrijdag 12 maart 2010 - Vriendschap en Relaties

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum